بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سيدجلال رکوردکاپيتاني درپرسپوليس راشکست

با بيرون ماندن مهدي مهدوي کيا،علي کريمي و محمد نوري از ترکيب بازي با نفت آبادان سيد جلال حسيني بازوبند کاپيتاني سرخ ها را به بازو بست تا کاپيتان چهارم اين تيم هم در آخرين لحظه مشخص شود.
کاپيتاني سيد جلال در ترکيب پنجشنبه شب پرسپوليس در حالي رخ داد که پولادي و آقازماني از بين بازيکنان قديمي تر پرسپوليس در ترکيب بودند اما احتمالا سابقه ملي سيد جلال مسوولان باشگاه يا کلدر فني را مجاب کرده که مدافع شماره 4 تيم شان را به عنوان کاپيتان راهي ميدان آبادان کنند.
نکته ويژه در کاپيتاني سيد جلال اين است که او در اولين بازي رسمي خود براي پرسپوليس به بازوبند ارزشمند کاپيتاني اين تيم رسيده که در نوع خود يک رکورد جالب و منحصر به فرد است.
حسيني تا دقيقه 74 و زمان ورود کريمي به ميدان کاپيتان پرسپوليس بود.

تحلیل :

چقدر برای بازوبند کاپیتانی استقلال حاشیه پردازی کردند و در مورد اینکه استقلالیها چند بازیکن با سابقه و مدعی برای بستن بازوبند کاپیتانی داشتند،حرف و حدیث در آوردند!حالا یک بازیکنی که حتی یک بازی هم برای این تیم نکرده و سابقه کاپیتانی در هیچ تیمی را به صورت ثابت نداشته،کاپیتان تیمشون شده!

آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا می خونه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1391برچسب:بازوبند کاپیتانی,سرخابی ها,ورزش 3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com